back-arrow بازگشت
ویژگی هر محصول بر اساس کاربری محیط

ویژگی هر محصول بر اساس کاربری محیط

محصولات شرکت ever  در محیط های مختلفی قابل استفاده هستند که در اینجا به بررسی ویژگی هر محصول بر اساس کاربری محیط می پردازیم:

بیمارستان ها و فضاهای درمانی: در اتاق های عمل، اتاق های تمیز، آزمایشگاه ها و دیگر فضاهای مشابه، الویت رعایت حداکثر بهداشت ممکن در محیط است. راه حل این موضوع، ساخت محصولاتی با خاصیت آنتی باکتریال است از این رو تمامی محصولات ever دارای این ویژگی می باشند، در این محیط ها، محل های رفت و آمد و راهروهای دارای بار ترافیکی متفاوتی می باشند که محصولات ever برای تک تک این فضاها راه حلی مناسب و کاربردی ارائه می دهند.

فضاهای آموزشی: در مکان های آموزشی، با توجه به تردد زیاد افراد و وجود وسایل مختلف، تمامی دیوارها در معرض آسیب های مختلفی از جمله خط وخش و ضربه می باشند. با توجه به ضرورت تلفیق فضای دوستانه و آموزشی، پنل های دیوارپوش و محافظ ever به دلیل تنوع رنگی و قابلیت برش در ابعاد مختلف علاوه بر محافظت از دیوارها در طراحی پویای این فضاها نیز بسیار تاثیرگذار است.

فضاهای صنعتی: در محیط های صنعتی به دلیل تردد ماشین آلات سنگین و استفاده از نوع روغن ها و شوینده ها و سایر مواد شیمیایی، رعایت بهداشت همواره یک چالش سخت می باشد. محصولات ever برای فضاهای صنعتی به گونه ای طراحی شده است که با داشتن خاصیت آنتی باکتریال و استحکام بالا بهترین بازدهی را برای این محیط ها داشته باشند.

فضاهای ورزشی: سطح دیوار ورزشی به صورت متناوب در معرض ضربات حاصل از برخورد نوع توپ، وسایل ورزشی، ورزنه ها و…. می باشد، بنابراین پوشش این سطوح در ابعاد بزرگ (دیوارها، کنج ها و درب ها) برای جلوگیری از آسیب و خط و خش بسیار مهم می باشد. برای فضای رختکن و دوش نیز استفاده از پنل های دیوار پوش ضد آب ever  بسیار توصیه می شود زیرا در عین رعایت بهداشت با توجه به استفاده از نوارهای جوش پی وی سی از نفوذ رطوبت به دیوارها نیز جلوگیری می کنند.

فضاهای مسکونی: در مسیرهایی مانند راهروها و تاسیسات که به دلیل رفت و آمد و جا به جایی احتمال ضربه و آسیب بالا می باشد، محافظت از تمام سطوح در معرض آسیب مانند  دیوارها، درب ها و کنج دیوار ها از اهمیت فراوانی برخوردار است زیرا از رسیدن آسب به سازه ساختمان جلوگیری به عمل می آورد. با استفاده از محصولات محافظ دیوار و درب ever ، فضاهای عمومی در ساختمان های مسکونی ایمن و به دور از آلودگی باقی می مانند.

ادارات و اماکن عمومی: در کلیه ساختمان های عمومی به دلیل وجود مبلمان مختلف (میز،صندلی و ….) و جلوگیری از فرسودگی حاصل از رفت و آمد به خصوص در راهروها و ورودی ها استفاده از انوع ضربه گیر و با توجه به شرایط فیزیکی فردی که در آن مکان تردد دارند استفاده از هندریل ضروری می باشد. با استفاده از محصولات محافظ دیوار و درب ever در ادارات و دیگر اماکن عمومی استهلاک ساختمان به حداقل رسیده و ایمنی مناسبی در محیط ایجاد می شود.

هتل ها: در فضایی که فرد در رفت و آمد می باشند و طراحی محیط نیز از اهمیت بالایی برخوردار است برای ایجاد یک فضای ورودی مناسب و پیشگیری از در راهروها و همه مسیرهای دارای بار ترافیکی بالا استفاده از محصولات ever  بسیار مناسب می باشد چرا که در عین زیبایی و قابلیت همانگی رنگ و طرح از ضربه های مداوم و خط و خش حاصل از چمدان ها، ترولی ها و… به سطوح نیز جلوگیری می کند.

خانه های سالمندان و مراکز توانبخشی: زمانی که از اتاق های بستری قرار است به عنوان محلی برای زندگی استفاده شود وجود مبلمان بیشتر (صندلی، ویلچر، ترولی، تخت و…) و رفت و آمد زیاد دیوارها در معرض ضربات مداوم قرار می گیرند. برای جلوگیری از آسیب استفاده از دیوارپوش، ضربه گیرهای دیواری ضروری است. همچنین در این نوع فضاها هندریل ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا اکثر افراد و بیماران نیاز به استفاده از آن را دارند، هندریل های ever با ارگونومی بالایی طراحی شده اند و در عین استحکام بسیار بالا بهترین حالت دستگیری با دست را دارند.

مرتبط

مقاومت پذیری محصولات

فعالیت شرکت ever با بهره مندی از کادر فنی مجرب و مجهزترین و به روز ترین ابزارآلات انجام می گردد؛در این مقاله به بررسی ...