back-arrow بازگشت

مقاومت پذیری محصولات

فعالیت شرکت ever با بهره مندی از کادر فنی مجرب و مجهزترین و به روز ترین ابزارآلات انجام می گردد؛در این مقاله به بررسی استحکام و مقاومت پذیری محصولات ever در بخش های مختلف می پردازیم:

مقاومت در برابر ضربه: محصولات ever به گونه ای مهندسی و طراحی شده اند تا بیشترین مقاومت در برابر ضربه را داشته باشند. بر اساس نتایج به دست آمده از آزمایش ها و آزمون های مختلف انجام شده، پنل های پی وی سی ضربه تا 300 ژول بسته به جرم جسم برخورد کننده و ضربه گیرهای دیوار برخود جرم تا 320 کیلوگرم و با سرعت 3 کیلوگرم بر ساعت را بدون آسیب به دیوار تحمل می کنند.

بهداشت و میکروب زدایی: ما برای تحقق این موضوع مهم که محصولات ever دارای خاصیتی آنتی باکتریال باشند با آزمایشات مختلف به فرمولی دست پیدا کردیم که حاصل آن یک محصول پی وی سی است که در طی مدت 24 ساعت 99% باکتری ها را از بین می برد. این ویژگی فوق العاده برای بیمارستان ها و تمام مکان هایی که میزان رعایت بهداشت در آن ها حائز اهمیت است، بسیار مهم می باشد.

مقاومت در برابر خط و خش: بافت طراحی شده بر روی پنل های ever راه حلی عالی برای جلوگیری از خط و خش می باشد، علاوه بر آن این بافت سطحی دکوراتیو و مات را ایجاد کرده است که به راحتی قابل ضدعفونی و تمیز کزدن می باشد.

مقاومت در برابر لکه پذیری: پنل محاظ دیوار ever دارای مقاومت بسیار زیادی در مقابل لک پذیری می باشد و لک مواد بر سطح پنل ماندگار نخواهد بود، حتی در برابر لک موادی از جمله، بتادین، مواد دارای الکل و دارای ید.

مقاومت در برابر آتش: محصولات ever با فرمولی مطابق با استاندارهای روز اروپا دارای مقاومت بالایی در برابر آتش می باشند.

مرتبط